.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
حسن روحانی می‌گوید: درست در آستانه توافق نهایی یکباره از آمریکا به کری پیام دادند مذاکره را متوقف کند و برگردد. کری به ظریف گفته بود من نمی‌فهمم چه شد؟! همه چیز که تمام شده بود! همین تاخیر باعث شد ما به جای آذر ۹۳ در ۲۳ تیر ۹۴ برجام را نهایی کنیم. قبل از آن آقای نوری المالکی، نخست‌وزیر عراق، پس از سفر به آمریکا به تهران آمد. او می‌گفت من آمریکا بودم، در کنگره به طور مداوم یا سعودی‌ها می‌آیند و می‌روند، یا اسرائیل و یا منافقین. به من می‌گفت که این‌ها نخواهند گذاشت شما به توافق نهایی برسید؛ بنابراین عوامل خارجی که از قبل فعال بودند، در کنار عوامل داخلی، دست به دست هم دادند و ترامپ را تشویق کردند که از برجام خارج شود. حسن روحانی: سال ۹۶ ترامپ اولین بار درخواست ملاقات کرد
حسن روحانی می‌گوید: درست در آستانه توافق نهایی یکباره از آمریکا به کری پیام دادند مذاکره را متوقف کند و برگردد. کری به ظریف گفته بود من نمی‌فهمم چه شد؟! همه چیز که تمام شده بود! همین تاخیر باعث شد ما به جای آذر ۹۳ در ۲۳ تیر ۹۴ برجام را نهایی کنیم. قبل از آن آقای نوری المالکی، نخست‌وزیر عراق، پس از سفر به آمریکا به تهران آمد. او می‌گفت من آمریکا بودم، در کنگره به طور مداوم یا سعودی‌ها می‌آیند و می‌روند، یا اسرائیل و یا منافقین. به من می‌گفت که این‌ها نخواهند گذاشت شما به توافق نهایی برسید؛ بنابراین عوامل خارجی که از قبل فعال بودند، در کنار عوامل داخلی، دست به دست هم دادند و ترامپ را تشویق کردند که از برجام خارج شود.(ادامه)

برخی فعالان فضای مجازی در توییت‌هایی نوشته‌اند که مریم رجوی رهبر سازمان مجاهدین خلق فوت کرده است. علت مرگ مریم رجوی چیست؟/ کرونا یا توطئه درون گروهی!
برخی فعالان فضای مجازی در توییت‌هایی نوشته‌اند که مریم رجوی رهبر سازمان مجاهدین خلق فوت کرده است.(ادامه)
از آنها به خاطر اينكه به دبيرخانه كنفرانس نوشته‌اند كه اجلاس تهران تأخير بيفتد، گله كردم. هم اميرعبدالله و هم سعود الفيصل منكر شدند و گفتند شايعه از دشمنان است. ولى تا عصر كپى نامه سعود الفيصل را تهيه كرديم و شب در مراسم شام به عبدالله نشان دادم. شرمنده و منفعل شدند و فوراً دستور لغو پيشنهاد را دادند. خاطرات آیت الله هاشمی در ۳ فرورودین ۷۶
از آنها به خاطر اينكه به دبيرخانه كنفرانس نوشته‌اند كه اجلاس تهران تأخير بيفتد، گله كردم. هم اميرعبدالله و هم سعود الفيصل منكر شدند و گفتند شايعه از دشمنان است. ولى تا عصر كپى نامه سعود الفيصل را تهيه كرديم و شب در مراسم شام به عبدالله نشان دادم. شرمنده و منفعل شدند و فوراً دستور لغو پيشنهاد را دادند.(ادامه)
«محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان سعودی شد/ «محمد بن نایف» برکنار شد
با فرمان پادشاه عربستان پسرش «محمد بن سلمان» به عنوان ولیعهد انتخاب و محمد بن نایف از این سمت برکنار شد.(ادامه)
منافقین از عکس سردار سلیمانی انتقام گرفتند+ عکس
منافقین در همایش سالانه گروهک تروریستی در فرانسه، از عکس سردار سلیمانی انتقام گرفتند.(ادامه)
عکس/ انتقام منافقین از عکس سردارسلیمانی
در همایش گروه تروریستی مجاهدین خلق در فرانسه که برخی از مقامات اروپایی، آمریکایی و سعودی از جمله ترکی الفیصل وزیر خارجه سابق آل سعود در آن شرکت داشتند اعضای این گروهک تروریستی که نفوذ و پیروزی های سردار سلیمانی و محور مقاومت برای آنها غیر قابل تحمل است، حتی از عکس این سردار بزرگ هم انتقام گرفته و تصویرش را پاره کردند.(ادامه)
وزیر بهداشت تایلند اعلام کرد: وزیر امور خارجه عربستان سعودی، در نظر دارد تعیین گرایش جنسی خود رادر کشور تایلند به انجام برساند.
وزیر خارجه سعودی برای تغییر جنسیت در تایلند بستری شد
وزیر بهداشت تایلند اعلام کرد: وزیر امور خارجه عربستان سعودی، در نظر دارد تعیین گرایش جنسی خود رادر کشور تایلند به انجام برساند. (ادامه)
وزیر خارجه سعودی برای تغییر جنسیت در تایلند بستری شد
وزیر بهداشت تایلند اعلام کرد: وزیر امور خارجه عربستان سعودی، در نظر دارد تعیین گرایش جنسی خود رادر کشور تایلند به انجام برساند.(ادامه)
سعود الفیصل درگذشت
(ادامه)
دستور دقیقه 90 اوباما درباره مذاکرات
وزرای امور خارجه و انرژی ایالات متحده آمریکا جمع بندی نهایی خود از مذاکرات هسته ای و نقاط اختلافی را به کاخ سفید منتقل کرده و در انتظار دستور و فرمان نهایی باراک اوباما هستند. (ادامه)
 دبیر مجمع تشخیص مصلحت با اشاره به طرح تجزیه سه کشور عراق، سوریه و یمن توسط آمریکایی‌ها و سعودی‌ها در منطقه، گفت: اگر این طرح محقق شود، منطقه به مدت ۲۰ تا ۳۰ سال ناامن خواهد شد. محسن رضایی طرح تجزیه عراق، سوریه و یمن را فاش کرد(خبر)
دبیر مجمع تشخیص مصلحت با اشاره به طرح تجزیه سه کشور عراق، سوریه و یمن توسط آمریکایی‌ها و سعودی‌ها در منطقه، گفت: اگر این طرح محقق شود، منطقه به مدت ۲۰ تا ۳۰ سال ناامن خواهد شد.(ادامه)
بکارگیری لفظ «جناب امام خامنه ای» وزیر خارجه کهنه کار سعودی را برکنار کرد
«آمریکا از فضای این کودتا بی خبر نبود بلکه عادل الجبیر سفیر پیشین عربستان در آمریکا را که عامل سازمان اطلاعات آمریکا نیز بود به جای سعود الفیصل تحمیل کرد.» (ادامه)
پایان ۴۰ سال وزارت سعود الفیصل/ عکس
(ادامه)
واکنش وزیرخارجه عربستان به حادثه فرودگاه جده
(ادامه)
رهبری کدام مسئولین سعودی را "جوان" و"بی تجربه" نامید؟+تصاویر
این انتصاب با تعجب و شگفتی بسیاری از تحلیلگران مسائل عربستان سعودی و مقامات ارشد این کشور روبه رو شد زیرا وزیر دفاع جدید هیچ سابقه اجرایی یا نظامی در کارنامه خود ندارد و همه سوابق وی محدود به مشاور و رئیس دفتری پدرش در سمت های مختلف اوست.(ادامه)
عوامل و پشت پرده های تعویق توافق هسته ای
در واقع اگر مذاکرات هسته ای را یک رویارویی دیپلماتیک بدانیم، این نکته روشن تر خواهد شد که طرف مقابل تمام نیروی خود را الزاما پشت میز مذاکرات حاضر نکرده است؛اگر بخواهیم کمی دقیق تر به این پشت پرده ها و بازیگران مذکور بپردازیم، حداقل می توان آنها را در دو گروه دسته بندی کرد (ادامه)
پادشاه در سایه سعودی‌ کیست + تصویر
اندکی پس از استقرار ملک سلمان بر اریکه قدرت، وی به تدریج شروع به تحکیم قدرت خود کرد. در انجام این کار، او دو نفر از اعضای نسل سوم خاندان سلطنت- شاهزاده محمد بن نایف، معاون ولیعهد و وزیر کشور و شاهزاده محمد بن سلمان فرزند جوان خود- را انتخاب کرد. (ادامه)
مرگ پادشاه عربستان تایید شد
ملک عبدالله بن عبدالعزیز پادشاه عربستان پس از چند روز بستری شدن در بیمارستان به دلیل بیماری التهاب ریه (ذات‌الریه) درگذشت.(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های چهارشنبه
(ادامه)
شمال نیوز: حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان طی یک نشست خبری گفت که قرار نیست هر سفر به نیویورک با تماس تلفنی به پایان برسد.

قرارنیست تمام سفرهای نیویورک با تماس تلفنی اوباما تمام شود/تعدیل های لازم را انجام داده ایم،توپ در زمین1+5است/همه ازطولانی شدن مسئله هسته ای..
شمال نیوز: حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان طی یک نشست خبری گفت که قرار نیست هر سفر به نیویورک با تماس تلفنی به پایان برسد. (ادامه)
هشدار عربستان سعودی به ایران/آشتی تهران و ریاض متوقف شد
عربستان سعودی هشداری آشکار به ایران داد و گفت که قدرت های خارجی نباید در عراق دخالت کنند!(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های پنجشنبه
(ادامه)
از گوشه و کنار سیاست چه خبر؟
(ادامه)
حاشیه‌های جالب‌تر از متن در ژنو2
(ادامه)
جزئیات منتشرنشده از گفتگوهای ژنو 2
(ادامه)
واکنش آمریکا به رفع تحریم های ایران
وزارت خارجه آمریکا از واکنش به اظهارات اخیر علی صالحی وزیر خارجه ایران درباره "رفع تدریجی تحریم ها" خودداری کرد. (ادامه)
مهمترین اخبار جهان از شب گذشته تا کنون
(ادامه)
ادعای جدید وزیر خارجه عربستان علیه ای
(ادامه)
احمدی نژاد و مشایی در مسجد النبی (عکس)
(ادامه)
مهمترین خبرهای جهان از شب گذشته تا کنون
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.